خرید عینک آفتابی مردانه
نوشته شده توسط : آداس

چه نوع عینکی برای آقایان مناسب است؟

برای آقایان، انواع عینک های لوکس و طبی وجود دارد که با توجه به سلیقه و نیاز فرد قابل انتخاب است.

- شیشه های تخت و فریم های بزرگ با عدسی های استوانه ای یا مربعی شکل

- عینک های نامنظم با فریم های رنگی و عدسی های آبی، سبز یا نارنجی.

- شیشه های فلزی با فریم باریک و لنزهای کوچک

- لیوان های چوبی با فریم چوبی و عدسی های بزرگ

همچنین برای اطلاعات بیشتر بهتر است با توجه به فرم صورت، سایز و سلیقه فرد مدل های مختلف را امتحان کنید و با کمک چشم پزشک عینک مناسب را انتخاب کنید.

تعداد کمی

عینک آفتابی مناسب فرم صورت من؟

برای انتخاب عینک آفتابی مناسب با فرم صورت خود، بهتر است به توصیه های زیر توجه کنید:

1- فرم صورت شما: برای فرم صورت گرد عینک های مستطیلی یا مربعی مناسب هستند. برای فرم صورت مربعی، عینک های گرد عالی هستند. برای چهره ای به شکل قلب، عینک هایی با لنزهای کوچک و بادوام ایده آل هستند.

۲- رنگ پوست شما: رنگ پوست شما نیز می تواند در انتخاب عینک مناسب تاثیرگذار باشد. برای پوست های روشن، رنگ های خنثی و روشن مانند سفید، نقره ای و خاکستری ایده آل هستند. برای پوست های تیره، رنگ های گرم مانند قهوه ای و مایل به قرمز ایده آل هستند.

3- مدل موی شما: هنگام انتخاب عینک مناسب با فرم صورت، مدل موهای شما نیز مهم است. برای مدل هایی که موهای صاف دارند، عینک هایی با فریم مستطیلی و برای مدل هایی با موهای مجعد، عینک های گرد مناسب است.

4- سلیقه شخصی. در نهایت باید به سلیقه شخصی خود نیز توجه کنید و انتخابی را انجام دهید که خوشایند شما باشد و با شخصیت شما سازگار باشد.

لازم به ذکر است که این توصیه ها تنها راهنمایی برای انتخاب عینک آفتابی مناسب فرم صورت شماست و ممکن است برخی افراد به دلیل شرایط خاص نیاز به راهنمایی بیشتر در انتخاب عینک آفتابی داشته باشند.

کدام عینک ضد خش است؟

شیشه های ضد خوردگی معمولا با روکش مقاوم تولید می شوند. یکی از مقاوم ترین مواد پلی کربنات است که در بسیاری از شیشه های طراحی شده برای ورزش های روزانه، کار یا مصارف صنعتی استفاده می شود. به برخی از شیشه هایی که حاوی نانوذرات هستند، شیشه های ضد خش نیز گفته می شود. قبل از خرید عینک بهتر است با فروشنده صحبت کنید و از او در مورد میزان مقاومت عینک در برابر شستشو سوال کنید.

خرید عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی مردانه اغلب به عنوان یک اکسسوری عمل می کند. اما به غیر از زیبایی، این اکسسوری باید کاربردهای دیگری نیز داشته باشد، به عنوان مثال محافظت از چشم در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر ضربه، رطوبت، کثیفی و مه. اما اگر قصد خرید عینک آفتابی مردانه با ویژگی های مناسب را دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. همچنین می توانید عینک آفتابی مردانه اصل را به راحتی از فروشگاه اینترنتی ساپتیک استور خریداری کنید.

با ویژگی های عینک مردانه آشنا شوید

یک جفت عینک آفتابی عالی می تواند استایل شما را از خوب به عالی تبدیل کند. هنگام خرید عینک آفتابی مردانه اشتباه کنید و می توانید در عرض چند ثانیه از قهرمانی به حالت عادی تبدیل شوید. برای اینکه بدانید هنگام خرید عینک آفتابی مردانه باید به چه نکاتی توجه کنید، در زیر برخی از بهترین مارک های عینک آفتابی مردانه آورده شده است:

طراحی جذاب و شیک: بسیاری از طراحان عینک آفتابی مردانه از طرح های شیک و خوش سلیقه برای رفع نیاز و سلیقه مشتریان استفاده می کنند.

لنزهای مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش: بسیاری از عینک های آفتابی با لنزهای مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ساخته می شوند که از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کنند.

قاب بادوام. برخی از عینک های آفتابی مردانه دارای فریم مقاومی هستند که می توانند در برابر ضربه، خط و خش و سایر آسیب های احتمالی مقاومت کنند.

متناسب با انواع صورت: بسیاری از طرح های عینک مردانه به گونه ای طراحی شده اند که با انواع چهره ها مطابقت دارند. به عنوان مثال، فریم های بزرگ برای صورت های بلند و گرد مناسب هستند، در حالی که فریم های کوچک و کوچک برای صورت های کوچک و نازک مناسب هستند.

سازگاری: برخی از عینک های آفتابی مردانه قابلیت تطبیق با صورت را دارند و استفاده از آنها را راحت تر می کند.

پوشش ضد خش: برخی از عینک های آفتابی مردانه با روکش ضد خش ساخته شده اند که از خراشیدگی لنزها جلوگیری می کند.

رنگ های مختلف: عینک آفتابی مردانه در رنگ های مشکی، قهوه ای، نقره ای و غیره عرضه می شود. آنها در رنگ های مختلف تولید می شوند و به مردان این امکان را می دهند تا عینک آفتابی مناسب را با توجه به سبک و لباس خود پیدا کنند.

عینک آفتابی مردانه اصل چه ویژگی هایی دارد؟

عینک آفتابی مردانه اورجینال عینکی است که توسط یک تولید کننده معتبر و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است. این عینک آفتابی دارای تمامی ویژگی ها و مشخصاتی است که شرکت سازنده برای محصول خود در نظر گرفته است و تمامی اجزا از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. عینک آفتابی مردانه اصل دارای ویژگی های زیر است:

بسته بندی کامل و راحت. عینک آفتابی مردانه اورجینال در بسته بندی کامل و راحت شامل جعبه، پارچه تمیزکننده لنز نرم و دفترچه راهنما عرضه می شود.

آرم سازنده: عینک آفتابی مردانه اورجینال دارای آرم سازنده به روش های خاص بر روی عینک حک شده است.

عدسی های با کیفیت: عدسی های عینک مردانه اصل از شیشه یا پلی کربنات مرغوب ساخته شده است که در پوشش ضد خش بسیار مستحکم بوده و در برابر اشعه UV مقاوم است.

فریم ارگونومیک: فریم عینک مردانه اورجینال از فلز یا پلاستیک مرغوب ساخته شده است و از نظر ارگونومی به گونه ای طراحی شده است که به خوبی روی صورت قرار می گیرد.

قطعات و لوازم اورجینال: عینک مردانه اورجینال دارای قطعات و لوازم اورجینال مانند پیچ، مهره، دماغه، نوار بینی و ... می باشد که همگی با کیفیت بالا ساخته شده اند.

گارانتی سازنده: تولید کنندگان عینک های آفتابی مردانه اصل اغلب ضمانت نامه ای برای این محصولات ارائه می دهند و اطمینان حاصل می کنند که شما محصولی با کیفیت بالا می خرید.

اولین عینک آفتابی باید کیفیت و طرح خاصی داشته باشد تا محافظت لازم را از چشمان شما ارائه دهد. البته، اولین جفت عینک آفتابی شما باید توانایی جلوگیری از اشعه های مضر UV را داشته باشد تا چشمان شما را از خطراتی مانند سرطان پوست و نوروپاتی دور نگه دارد.

علاوه بر این، عینک آفتابی اصلی باید زاویه دید وسیعی داشته باشد تا از چشم در برابر نور مستقیم خورشید محافظت کند و تعادل رنگ خوبی را با لنزهای مناسب ایجاد کند. ضمناً عینک آفتابی مردانه اصل باید دارای روکش ضد خش و ضد مه باشد تا بتوانید استفاده از آن را در هر شرایطی و استفاده طولانی مدت تضمین کنید. در نهایت برای خرید عینک آفتابی مردانه اصل باید به جزییات طرح، مواد به کار رفته در ساخت، برند و تاریخ های تبلیغ شده برای مقابله با تقلبی بودن آن توجه کرد.

عینک پولاریزه مردانه

عینک آفتابی پولاریزه مردانه عینکی است که از فناوری لنز پلاریزه برای جلوگیری از تابش خیره کننده و انعکاس شدید نور خورشید در چشمان شما برای تجربه بهتر دیدن استفاده می کند. فناوری پلاریزه زمانی استفاده می شود که نور خورشید یا نور مستقیم یا اشعه های منعکس شده از سطوح صاف (مانند آب، برف، شیشه، فلزات و غیره) به چشم برسد. در این حالت پلاریزه شدن عدسی عینک آفتابی مردانه میزان نور را کاهش می دهد و تصویر واضحی را در مقابل چشمان شما ارائه می دهد.

عینک آفتابی پولاریزه مردانه به شما کمک می کند به بهترین شکل ممکن از چشمان خود در برابر تابش خیره کننده و تابش شدید نور خورشید محافظت کنید. همچنین این عینک می تواند برای کسانی که در فعالیت هایی مانند کوهنوردی، ماهیگیری، شنا، ورزش های آبی، رانندگی و ... شرکت می کنند بسیار مفید باشد. لازم به ذکر است که برای خرید عینک آفتابی پولاریزه مردانه باید به عدسی هایی که به درستی پلاریزه شده اند توجه کنید تا بتوانند به طور موثری از تابش خیره کننده و انعکاس زیاد نور خورشید جلوگیری کنند.

قیمت عینک آفتابی مردانه

قیمت عینک آفتابی مردانه بر اساس عوامل مختلفی از جمله برند، کیفیت لنز، جنس فریم، پوشش خاص و سایر ویژگی ها تعیین می شود. شما می توانید عینک آفتابی مردانه با کیفیت بالا را از برندهای معروف با قیمت های مختلف تهیه کنید. قیمت عینک مردانه معمولا از 500 هزار تومان شروع می شود تا 2 میلیون تومان. البته برندها و برندهای معروفی که از مواد باکیفیت و تکنولوژی پیشرفته استفاده می کنند اغلب در رده قیمتی بالاتری قرار دارند. شما می توانید عینک آفتابی مردانه اصل را از فروشگاه های اینترنتی مانند Saptic Store خریداری کنید و انواع عینک ها را با قیمت های مختلف پیدا کنید. برندهای معروفی مانند RayBan، Oakley، Armani، Prada، Gucci و غیره. عینک آفتابی پولاریزه مردانه با کیفیت بالا را در طرح های مختلف ارائه می دهد. به طور کلی قیمت عینک آفتابی پولاریزه مردانه بالاتر از قیمت عینک آفتابی معمولی است اما این هزینه به دلیل ویژگی های خاص و فناوری پلاریزه به کار رفته در لنز مقرون به صرفه خواهد بود. عینک آفتابی پولاریزه مردانه برای افرادی مناسب است که برای فعالیت های خود به نور خورشید زیادی نیاز دارند زیرا از چشمان آنها در برابر تابش خیره کننده و بازتاب شدید خورشید محافظت می کند.

خرید عینک آفتابی مردانه

برای عینک دودی مردانه به سایت فروشگاه Saptic مراجعه کنید. در فروشگاه ساپتیک می توانید از بین گزینه های مختلف مانند برند، طرح، رنگ و جنس فریم، نوع لنز و سایر ویژگی ها، گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه بهتر است از سایت هایی استفاده کنید که خرید آسان و مطمئن را ارائه می دهند و محصولات باکیفیتی را ارائه می دهند.

در نهایت برخی از برندهای معروف عینک آفتابی مردانه را مستقیماً به مشتریان می فروشند. لازم به ذکر است که قبل از خرید باید جزئیات عینک آفتابی مردانه مورد نظر خود را جمع آوری کنید و با توجه به نیاز خود عینک آفتابی با کیفیت، خوش فرم و خوش تیپ را انتخاب کنید. اگر هنوز در مورد خرید عینک آفتابی اصیل مردانه سردرگم هستید. کارشناسان ما در ساپتیک شاپ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند با ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: